söndag 31 augusti 2008

Håruppsättning på lördag 6 september

Tänk att en tjej från Finland fick nys om att jag gör i ordning brudar för deras stora dag!
Hon ska gifta sig här i Borås.
TÄNK ATT Ett rykte nått ända fram till Helsingfors !
Jag har nu ett tag vågat mig på både håruppsättning och sminkning av bruden, emellanåt känns det lite overkligt!
ÄNDÅ har det på något sätt varit en självklarhet för mig ända sedan barnsben, då jag ofta satt med dockor och gjorde i ordning dem för fest. =)
Bilderna som finns med i detta inlägg har den blivande bruden skickat till mig, så att jag får en liten tanke på hur hon önskar håret uppsatt, tycker själv att en kombination av dessa 3 blir säkert en fantastisk kreation!
Nu har jag en vecka på mig att handskas med detta eviga pirr i magen innan allt är klart, innan bruden är klädd i sin vackra klänning och på väg till kyrkan!
Jag är så pirrig inför varje håruppsättning, det känns nästan som om det vore jag som var på väg till altaret... =)
Får se om jag lägger ut bilder på bruden nästa lördag, måste be om hennes tillåtelse först!
Många kramar till er alla som läser denna bloggen!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...