tisdag 16 september 2008

DUKTIG fotograf Wiwi Aronsson

Jag har länge beudrat Wiwis förmåga att fånga det lilla extra på bild, jag har helt enkelt inte kunnat låta bli att kika på hennes bilder om och om igen på olika forum och på hennes hemsida.
Hade det varit så att jag inte var gift, hade jag GARANTERAT anlitat Wiwi att
FOTOGRAFERA vårt BRÖLLOP!
Här nedan ser du några av hennes fantastiska foton...





Tillägger här att jag fått tillåtelse av Wiwi att publicera bilderna här på våran blogg..


Ursäkta mig men hur kan man få till ett så otroligt läckert foto, som ovan? Är man proffsig så är man ! Jag kan varmt rekommendera Wiwi till alla som söker Fotograf i Västra Götaland län! Kika in på hennes blogg .. klicka bara på bilden nedan så kommer du dit.

För att kika in på hennes offentliga sida klickar du på bilden nedan

Varma rekommendationer!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...