måndag 9 februari 2009

Rosa eller cerise balklänning ? Bröllopshår på alla hjärtansdag!

På lördag ALLA HJÄRTANS DAG blir det håruppsättning och sminkning igen...
Förstår inte riktigt varför jag fortfarande blir så fruktansvärt nervös när det börjar närma sig?!? Otroligt men sant !!
Bruden ska gifta sig i en röd brudklänning som hon köpt hos oss och det kommer att bli såååå spännande att se henne åka härifrån till kyrkan.
Hoppas jag får visa lite bilder sen... *hihi*
Vilken av dessa skulle du välja till din bal?
Denna klänning heter Celice och finns att beställa i cerise, ljusrosa, turkos, ljusgul, svart, vit och röd. Klänningen har korsettsnörning bak i ryggen och kostar 3795:-
Beställes endast via mail info@brudklanningar.nu

Denna rosa är väl fiiin?
Klänningen heter Celma och finns i Vit, turkos, rosa, ljusgrön, röd och svart
Beställes också via mail info@brudklanningar.nu
Nu ska jag svara på lite mail igen.. ha det gott allihopa och tack för titten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! jag tycker att klänningen celice är jätte fin men undrar om man kan välja en annan färg än de du har nämnt i blogginlägget. Skulle du kunna skicka några "färgprover" också så man får se hur de färger som är tillgänliga ser ut.

Du kan mejla mig på: The_girl11@hotmail.com

Mvh, Samanta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...