torsdag 12 januari 2012

Enkel guide hur du "Waterfall" flätar håret till balen - Youtube video

Här ser ni en video om hur man flätar "waterfall" flätan själv.
Nedan ser ni bilder på hur det kan se ut!
En perfekt frisyr för balen!



Flätor är något som är otroligt vackert,tycker du inte det?
Men det är alldeles för sällan man ser flätor på stan. :)
Det är faktiskt lite tråkigt, då det är mode och jag tycker nog att det är alldeles för få som bryr sig om att fläta till vardags.
Jag måste erkänna att jag är en av dem, jag har långt hår och det har jag alltid haft !!
Men inte blir det några flätor här inte, varken inbakat, waterfall eller vanliga flätor!
Visst är det så att man alldeles för sällan gör något roligt med håret?
Någon mer än jag som inte riktigt orkar?
Blir det några flätor till helgen då?
Neeee....inte det heller.
MEN till BALEN då?
Hur många har tänkt att ha någon slags fläta till balen?
Nu är det dags för mig att svara på några mail igen, så på återseende!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...