onsdag 18 januari 2012

Planerar in Bal och Bröllopsmässan för fullt!

I onsdags var jag och min kollega och lyssnade in lite information inför mässan.
Vi ska vara med och visa balklänningar och kanske någon brudklänning på catwalken.
Det kommer att bli jättekul, men jag har ingen aning om hur vi ska hinna med det.
Beställningarna rullar in och vi måste se till att leverera klänningarna också.
Så ni är välkomna till Åhaga söndagen den 19 februari!
Ovan ser ni en klänning som är väldigt populär just nu.
Ha en fin kväll, så hörs vi snart igen hoppas jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var hittar jag den här klänningen ( för köp...) ??

BalochFest sa...

Hej!

Du hittar klänningen här!

http://brudklanningar.nu/webshop/product_info.php?products_id=1024

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...